Ne visada verta iš karto diegti globalius sprendimus

2017-05-23
Ne visada verta iš karto diegti globalius sprendimus

Yra paplitęs įsitikinimas tarp e-komercijos įmonių, kad geriausia iš karto diegti pasaulinius atsiskaitymo kanalus, nes tai suteikia universaliausias ir populiariausias mokėjimo galimybes. Be to, manoma, kad tai paprasčiausias būdas gauti daugiau pajamų.

Atsižvelgiant į tai, kad verslas tapo globalus, tikėtina, kad ir klientai tikisi globalių sprendimų, tiesa? Apžvelkime labiausiai pasaulyje paplitusias globalias atsiskaitymo galimybes, kurios turėtų būti suprantamos kaip geriausias variantas. Pradėkime nuo to, kad kredito kortelių mokėjimai apsiriboja vien tik Visa ir MasterCard, valiutų pasirinkimai sumažinami iki vienos valiutos, t. y. USD, dar kartais pasitaiko EUR. Na, tai ar tikrai tai geriausias variantas? O kaip elektroninėje parduotuvėje atsiskaitymus vykdys šalys ar teritorijos, kuriose nėra nei dolerių, nei eurų, nei kredito kortelių aptarnavimo?

Nagrinėjant internetinių atsiskaitymų patirtį pastebime, kad yra susiklosčiusi labai panaši situacija. Internetinius mokėjimus vykdant pagal populiariausią sprendimą, kuris nebūtinai tinka Jūsų verslo sričiai ar yra priimtinas Jūsų tiksliniam klientui, nes siekiant optimizavimo, dažniausiai būna apribotos pasirinkimo galimybės. Todėl verta atkreipti ypatingą dėmesį į savo tikslinio kliento ir verslo poreikius, kurių pagrindu vertėtų individualizuoti net ir internetinius mokėjimus. Štai keletas priežasčių, kodėl verta savo klientus globalioje rinkoje priversti pasijusti taip lyg jie būtų savo namuose:

Galite uždirbti daugiau

Niekada nenuvertinkite savo potencialių klientų įpročių atsiskaitant už prekes. Nesudarykite kliūčių atsiskaityti jiems įprasta valiuta, kad klientas negaištų laiko ir nesierzintų konvertuodamas pirkinio ar paslaugų kainas. Tokių būdu prisitaikote prie klientų ir išlaikote juos savo parduotuvėje bei generuojate pajamas iš pardavimų.

Galite sumažinti išlaidas

Įskaitykite visas valiutas, kuriomis nori atsiskaityti Jūsų tiksliniai klientai, palaukite kol valiutos kursas bus palankus ir konvertuokite į sau priimtiną valiutą, taip sėkmingai uždirbsite iš valiutos kurso skirtumo. Be to, nepamirškite, kad ir Jūs galite vykdyti atsiskaitymus su savo tiekėjais iš kitų šalių jiems priimtina valiuta, tokiu būdu sutaupysite konvertavimo mokesčius.

Galite sumažinti sandorio atsisakymo rodiklį

Ilgi ir kelių pakopų mokėjimo procesai suteikia klientams laiko susimastyti, ar jiems tikrai reikalinga perkama prekė ar paslauga. Be to, nuolatinis mygtukų spaudinėjimas ir formų pildymas erzina, todėl neretai pirkėjas palieką mokėjimo procesą ir atsisako apsipirkimo. Mokėjimo procesas turi būti trumpas, intuityvus ir nesuteikiantis klientui laiko persigalvoti.

Galite siūlyti daugiau automatizuotų sprendimų

Išnagrinėjus visą mokėjimo procesą, tikrai galima rasti vietų, kurias būtų vertinga automatizuoti, siekiant atsikaitymą padaryti kuo greitesnį ir lengvesnį. Ieškokite aukštą automatizacijos lygį įgalinančių mokėjimo procesų, tokių kaip SEPA Direct Debit, periodiniai ir grupiniai mokėjimai ar SEPA-MMS SCT Inst (momentiniai mokėjimai). Kuo labiau automatizuosite procesą, tuo mažiau klientų paliks Jūsų e-parduotuvę. Vadinasi, gausite didesnes pajamas.

Galite siūlyti kažką išskirtinio

Rinkdamiesi individualizuotą mokėjimo procesą, visada galite susikurti tam tikrą konkurencinį pranašumą, nes tik Jūs geriausiai pažįstate savo klientą. Mokėjimų diegimo procese išnagrinėję savo klientų poreikius, atrasite kažką savito dėl ko Jus myli Jūsų klientai, todėl verta pasistengti pasiekti aukštą klientų pasitenkinimo lygį. Naudokite inovatyvius ir neįprastus visai rinkai, tačiau Jūsų klientams pritaikytus mokėjimo procesus. Klientai tai įvertins, nes matys, kad Jūsų kompanijai rūpi jų poreikiai ir įpročiai.

Visa tai, kas aprašyta aukščiau įrodo, kad užkariaujant globalias rinkas, visada reikia skirti ypatingą dėmesį konkrečiai vietinei rinkai. Todėl diegiant mokėjimo metodus nepamirškite išanalizuoti ir įvertinti kiekvienos rinkos poreikius individualiai.